2011 om två dagar

Pirrigt inför nyår känner jag, jag vågar inte börja de nya året. Det känns som att allting kommer att fuck ur men endå så känns det kul att starta på nytt. Det här året började fel, väldigt fel. Och kommer att sluta bra, jag hade nog önskat att de hade börjat bra också, men man kan ju inte få allting i livet. he - he

Sitter och lyssnar på en massa sommarlåtar, engelska, svenska och spanska! gud vad jag saknar sommaren! Det får mig att tänka på alla minnen man har från sommar 2010 vid fontänen med mina homiesar. Det var också då jag lärde känna Yen riktigt ordentligt och vi blev jättebra kompisar. Kommer ihåg när alla blev iputtade av alla killar och sen av vi endå slutade med att vi badade allesammans :) Jag visade en låt för Yen som heter "ctrl, alt, delete" och efter det var hon fast vid den ;) Det var faktiskt kul, men sedan så åkte jag till Mexico i 7 veckor.

Jag har skrattat, gråtit, skrikigt, bråkat, blivit sams igen, varit arg, varit glad, förlorat någon, fått nya kompisar och blir det så 2011 också, är jag redo för det. Jag välkomnar år 2011!

Nu får ni lite bilder om vad jag upplevt 2010;

          

och många många fler bilder! jag är helt säker på att 2011 kommer att bli laddat med bilder!
men nu har jag inte tid att blogga mer utan jag ska bli brun nu!

Gott nytt år alla! Och jag önskar er all lycka :D 
*smörar*


/ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0