a beautiful story

Ledsen för dålig uppdatering, men det är knappt några som läser våran blogg ändå haha. Nej men jag har väl haft andra saker att tänka på, som min prao till exempel. Den suger..

Tänkte väl berätta om mig själv nu när jag sitter hemma hos Kim och skolkar från min prao :)
Jag heter Yen Hoang, inget mellannamn och shit. Jag är född 1995 alltså är jag 15 år för er som inte orkar räkna ut det. Jag kommer ursprungligen från Vietnam och har alla mina släktingar där men jag har bott i Sverige hela mitt liv. Till och med i samma lägenhet som jag bor i nu! Kan inte vietnamesiska trots att jag har 2 vietnamesiska föräldrar som snackar det där hemma. Jag förstår ju det mesta men kan inte svara till dom, eller kan några få ord bara. Det är jävligt synd för jag och min syrra känner oss som retards när våra släktingar försöker prata med oss. Förstår fortfarande inte varför mina föräldrar flyttade hit till detta skitkalla avlånga land. Jubelåsnor..
Jag lär mig saker sjukt lätt, alltså har jag det lätt i skolan och får rätt bra resultat på prov och grejer. Visste ni att jag bara läser igenom alla texter och shit och sen kommer jag ihåg allt? Iförsig så glömmer jag bort allting efter några veckor. Dom i klassen blir sura på mig för det eftersom dom sliter sina arslen av sig för att få bra resultat. De tycker också att det är konstigt att jag inte utnyttjar min "förmåga" till fullo. Jag kör på VG i skolan men om jag bara läste ännu mer och inte skolkade så mycket skulle jag bli klassens stjärna fan.
/Yen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det du som har köpt helens (Asiat) fjällräven jacka? Känner du henne?

2010-12-01 @ 14:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0