gymnasiekaos

Är jag den enda tjejen som inte har en jävla aning om vart jag vill gå och vilken linje jag ska välja? Alla jag har frågat har iallafall en liten susning men jag står fortfarande som ett levande frågetecken. Gick ju till Expiditon Dante i Täby Galopp men det var ett sånt jäkla liv där så jag fick ingen inspiration alls, plus att jag var mest där för att vänta på kill-Kim som stod i ett av båsen.

I åttan ville jag garanterat gå någonstans i stan men nu känns det helt meningslöst. Om jag inte kan komma i tid till min nuvarande skola som faktiskt bara ligger 3 minuter ifrån mig, hur ska jag då klara mig till stan? Så jag tror nog att jag ska börja i ett gymnasium i Täby. MEN VILKET? Jag tycker att man är för ung för att välja yrke i nian. Jovisst man kan ta en bred linje men det pallar jag inte. Jag hatar no och jag hatar so?

/Yen


Kommentarer
Postat av: Claudia

jag visste inte vad jag ville gå förns en dag innan lappen skulle va inlämnad. Det är jättesvårt ju !

2010-12-20 @ 16:09:14
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0