i'd like you to meet mami and papi

Någonting fucka med bilden men lika bra ändå. Vi såg ut som retards.

Jag och mami iaf.


Jag lever med skilda föräldrar, eller dom har aldrig varit gifta. När jag gick i 1-3 (minns faktiskt inte) så började mamma och pappa bråka rejält. Jag var så liten så jag fattade inte riktigt att det var dödligt seriöst men nu när jag tänker tillbaka så var det faktiskt riktigt hemskt att uppleva allt.

Jag bor hos mamma hela tiden medans pappa bor i Farsta med sin nya fru. Alla bråken i det förflutna är bortglömda nu och mamma och pappa är bra kompisar. Jag brukar prata med pappa i telefon lite då och då och träffar honom ibland. Men han är så otroligt snäll och gör allt för att hans döttrar ska få ha det så bra som möjligt.

Mamma däremot bråkar jag konstant med. Ey jag är i tonåren nu! Men nu har det trappat ner på det. Fast mamma är raka motsatsen till pappa, snål som fan men jag älskar henne ändå. Hon är trots allt min mamma?

/Yen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0