Julafton & Nyår?

Vaknade för 1,30 timmar sedan, fyfan...
Jag visste att jullovet skulle bli lika spårad som höstlovet, ja visste det!
Jag hatar Thuy och Filippa för att ha gjort oss GÅ FRÅN GRIBBYLUND TILL TIBBLE klockan 01.30am. i minus typ 20 grader! that is siick cheyer.

Iaf, så var gårdagen jättemysig med Henni, vi var i stan och handla julklappar till alla, nu fattas det bara pappa, farmor & farfar heh, vi var inne i stan och jag hann även köpa en del grejer till mig! Lite till nyår och julafton :)
Ikväll kommer mamma hem, som jag inte sett på 6 veckor. Jag saknar henne, och då ska jag ha det så trevligt och mysigt och sen på fredag är det julafton! Pirrigt!!
Ännu ett år har gott... jävlar!
Nu kommer det lite bilder på vad jag köpte till mig, och julklapparna får ni inte se för att de är en heeeeeeemliss!! haha
Svart kofta från H&M
149:-
Hotpants från H&M
40:- / st
Hårband från H&M
20:- /st
Örhängen från H&M
39:-
Armband från H&M
70:-
¨
Halsband från Ginatricot
99:- /st
Nu ska jag skynda mig till Centrum och köpa de presenter som fattas! Hejhopp på er
/Ellieeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0