my first love


Vet inte om dom menar crush eller riktigt kärlek men kan ändå berätta om båda. Jag blir inte alls kär lätt, trodde det snarare var omöjligt för mig.

Min första crush var i femman. Jag och "E" (blir bara jättepinsamt om jag säger vem) var tillsammans jag vet inte hur länge. Men vi gjorde slut iallafall och jag var stööört kär i honom fortfarande (även fast det var jag som dumpa honom?) Han gick ju i min klass så varje vardagsmorgon såg jag fram emot skolan eftersom han var där. Varje gång jag såg honom blev jag på bättre humör och alldeles varm i kroppen. Fjärilar i magen ni vet? Well, detta pågick tills han började i en ny skola i sjuan och helt plötsligt slutade jag bry mig om honom.

Min första riktigt kärlek är mitt nuvarande förhållande med Anton. Han var inte den bästa killen att falla för, player som han var. Då menar jag största playern jag träffat. Hade inga planer med att hålla på med honom men sen av någon random anledning började vi smsa, blev tillsammans i januari och efter 4 månader gjorde jag slut. Trodde han var den snälla trogna pojkvännen men haha fyfan vad jag hade fel. Vi började hålla på igen i somras men då tog jag inte det seriöst utan ville bara ha kul fast senare blev det tillslut seriöst, men ni kan gissa vad som hände då? Inte bara en gång utan flera gånger. Så jag bestämde mig för att skita i honom och gå vidare. Men som ni ser så gick det inte så bra eftersom jag är tillsammans med honom igen. Men nu har han faktiskt skärpt sig, det vet jag. Eller det hoppas jag, annars får han väl skylla sig själv för jag kommer inte bry mig ett piss om honom då.

/Yen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0