naassoo, jag är snygg

  • jag börjar inlägget med att säga.. jag är fett med snygg!
Jag känner att jag borde säga de till mig oftare, eftersom att jag inte unnar så mycket tid på mig själv längre... vilket är sorligt.
Jaja, imorgon är det skolavslutning, fifan vad jag älskar gymnasiet! Det har redan gått en termin och jag är redo för jullovet. och alla vet hur det kommer att sluta för mig?
- Jo, precis de som hände under höstlovet! Full på stan klockan 05.00 am med Yen och fryser ihjäl och har ingenstans att gå. Vi GICK från T-centralen TILL Tekniska den morgonen asså. HEMSKT!

Jag känner att jag iaf måste bli full en gång under lovet, och gissa vilken dag de kommer att bli? JO.. nyår. Fifan vad jag kommer att röja asså, de kommer att bli legendary!!
Vad ska ni göra under lovet? Och när slutar ni skolan???
jag känner att jag måste bara skryta lite här för att både pappa, mamma och min brorsa slutar inte förens nästa vecka! moaha. fifan vad pappa blev arg när jag sa att jag hade jullov imorgon, han hade ingen aning! hihihi
jaja, nu ska jag gå ut och möta ******* och ta en cigg så jalla på er nu. Gå och lägg er!
Klockan är förfaan mycket mer än klockan 21.00!
/ sov gott nu era... apor,
ELLIEEEEEEEE HOHO

Kommentarer
Postat av: ella

sv: tack så mycket!

2010-12-17 @ 18:54:38
URL: http://oje.blogg.se/
Postat av: daphna

Jättefin blogg! Hur länge har du bloggat? :)

2010-12-17 @ 23:15:22
URL: http://daphna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0