(-.-)'

Det finns inget sämre än att vara sjuk en fredag kväll. Jag tror det kan vara lunginflammation. Men aja. Vi får se hur det går. Ska inte gå ut eller röka under den här tiden då jag är sjuk så jag får väl antagligen hålla mig. men jag kommer att få damp om jag inte får träffa folk. Det är nog de värsta jag vet....
iaf nu har jag suttit säkert 4 timmar framför datorn och satsat på mina fiskar. Jag har läst bloggar och sökt på youtube klipp också men inte lika kul som att vara ute.... en fredag...
jag har hostat sönder min hals så sushin jag fick av mamma smakade inte lika bra... :(
mamma kom hem idag och jag fick en påse skittles, så jag ska sitte och tjocka mig framför tvn nu med dom och se om det finns någonting roligare än att träna mina fucking fiskar!
jag får damp snart




/ EEEEEEEEELLLLLLIIIIIIIIISSSSSSAAAAAAAAAAABBBBBBBBBEEEEETTTTTTTTTTHHHHHHHHHHHHHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0