09 - 11 - 2010

Satt nyss och kollade på tv, och så fastnade jag på svt1 (vilket jag aldrig brukar kolla på) men de roliga var att jag trodde att det var en massa bloggare som "kissie", paow, dessie osv som hade flyttat in i ett hus där de skulle lära sig leva med varandra, men då så märkte jag att det inte var bloggare så jag kollade på vad programmet hette och det hette "ung & bortskämd". Jag förstår mig inte på dagens program, och att det till och med sänds på svt1! De trodde jag aldrig... det här måste ju vara ett skämt? De bara hittar på en massa skit hela tiden!  Ett exempel är till exempel "Svenska Hollywood Fruar".... de är ju bara.. för mycket!!



Åt andra sidan så tycker jag att dagen har varit bra, bortsätt från de jävla värdet! Hatar vintern, hatar kylan, vill inte vara i kylan, vill gå i ide! Idag hade vi livskunskap i skolan vilket också var ett skämt. Att sitta och massera varandra är ju bara konstigt + om det är alla i klassen... fast, inte för att det spelade någon roll för att jag är ju bäst på att massera! *i kid. i kid*

Men det var skönt ;) Var hos tandläkaren också och jag fick en ny båge, ajajaj har jag nu ont i tänderna :'( 
 


En mycket passande låt får ni här som jag tycker är bra!


/ Ellie :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0