det här suger på riktigt.

hallå chines!

Det är Elisabeth som skriver från Yens dator! :O
jag snodde den när hon låg och sov :) så jag sitter ute någonstans medans snuten är efter mig eftersom att jag rånade yen på hennes dator när hon låg och sov!
*skämt, haha, ni ler?*

nej jag skojade bara. Jag är sjukt trött och mår typ illa :S har varit illamående hela jävla helgen och bakis samtidigt! Jag kan bara säga att det går inte att spela biljard när man är bakis. Sitter just nu och lyssnar på i love college medans Yen kollar på Top Model!

Sjukt dålig uppdatering den här veckan och nästan hela förra veckan också, men ingen av oss har orkat.
men vi har ju lovat att göra en massa utmaningar men vi har bara inte haft någon tid med allt festande. Ikväll kanske det blir fest med men vet inte om jag orkar :O

men just nu är klockan snart 4 och jag ser fortfarande nyvaken ut! :O

men nu ska jag kolla på top model och få massage från yen, så hejsvejs! :D

/Elisabeth




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0