discusting

Ellie har inte bloggat på 5 dagar! Äsch hon har väl massa plugg och skit till skillnad från mig haha. Fett jobbigt med gymnasium, har inte ens funderat på vilken linje eller skola jag vill gå i!

Okej en skit äcklig sak jag upptäckte nyss. Skulle slänga en sak i papperskorgen i badrummet, och vad ser man fullt synligt ovanpå allt skräp? Jo en använd kondom plus den öppna kondomförpackningen. Fyfan vad jag fick kväljningar.. Misstänkte att morsan och gubben skulle knulla när jag knackade på hos dom igår kväll då dom hastigt ryckte till och låg typ 1 mm ifrån varandra, men dom kan ju förihelvete slänga sitt skit efter sig lite bättre! Papper eller vad fan som helst, USCH! -.-'

/Yen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0