jag trodde söndag kom efter måndag...?

Fuuck det är skola imorgon, har fan 2 omprov att göra den här veckan.. Har vänt på dygnet helt och hållet så jag hoppas att jag kommer upp imorgon..

Igår somnade jag klockan fyra och blev väckt klockan elva av Anton som ringde. Skulle nog inte ha smsat och sagt att han skulle väcka mig.. Så jag fixade mig och drog till honom vid ett, han skulle ju trots allt åka hem till Jönköping vid fyratiden. Vi tittade på Death at a funeral (tror jag att den hette?) Rolig film haha. Lyckades somna några minuter också :P

Lite mobilbilder:

Ser ni vilken B-skola jag går i? Pappertallrikar och plastbestick..
Fast det var iförsig bara den här dagen.


Ska jordgubbssylt se ut som sarre?


Gårdagen var det filmkväll hos Niklas med Emma, Ellie, Linnea & Kim :)
Finns också lite spårade videor i Ellies mobil, too much alcohol cocacola?
Coca Cola ger typ samma effekt haha


/Yen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0