diss / hiss - facebook grupper?



" de brutala svaret k." - haha är ni medlemar på facebook? den gruppen är så onödig, fast så sann!

Det finns jättemånga bra grupper på facebook, men det finns också så många onödiga grupper där också, som alla :ppPPpPpP grupperna! Kommer ni ihåg när alla använde dom? T.o.m när de kommenterade på saker och ting??? Ugh... så fucked up

"snel hest" - så jävla irriterande, eller?

jag har alltid irriterat mig på att alla säger att man är en "snel hest". Vafan? Har aldrig riktigt förstått det där med "snel hest" och vad har en snäll häst med allt att göra? Vem kommer på sådana här fåniga lekar? Att joina i en grupp man inte ens förstår... INTE OKEJ

"Tystnaden som uppstår..." - NÄR EN KVINNA LÄMNAR KÖKET?! wtf?

rasister säger jag bara



"kids in back seats cause accidents. Accidents in back seats cause kids" - hahaha, så rolig!

den här har jag faktiskt gått med i för att den är rolig för att den är sann, inte för något annat själ. Och den är så värd att folk ska bli medlemmar i. HAHA!

Happy Aquarium - de är serist beroende framkallande

och jag har gjort så att två utav mina kompisar har börjat spela det nu... score

Att jag har slutat röka!

nu är det liite off topic det här men det är jättebra tycker jag, har inte rökt på 1 och en halv vecka! ;)
men det finns vissa som inte tror på mig, gör du? ;)






/elliiieee






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0