Käften, får damp!

hej alla tjocka ungar som bara sitter framför datorn och äter chips! .... nej vänta, det är ju jag! höhö

jag sitter och inte gör mycket. Har fett ont i ryggen, vilket jag ALLTID verkar få ibland inte vet jag varför :S fett skumt. Jag antar att jag har fel på min hållning eller nåt.
Eftersom att Yen är min bitch så gör hon precis vad jag säger, annars slår jag henne. HÖHÖ nej men jag tvingade yen till täby idag eftersom att jag ville spela biljard men jag fattar inte heller vad jag gör där. Inte kul, inte kul.

Jag äger ibland men ibland inte, jag förstår mig inte på biljard ibland.. Cepe äre!

Satt och letade efter ett par roliga grupper på facebook and came across this funny group;


Så jag följde instruktionerna och fick upp...



När jag tryckte in länken så kom det upp en massa tjejer från 50 - 1... men eftersom att jag fortfarande följer instruktionerna gick jag direkt till nummer 7 och hittade en bild på.... vad tror ni????








ja, inte mindre än; JUSTIN BIEBER


och eftersom att det står att man ska skratta sen, så gjorde jag det. och jag dog av garv! klockren grupp ;-)


/ ELisabethHHH JAOBREHÄNDERBRALÄGETSJÄLVDÅ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0