Sjuk men ändå lika SNYGG!

Sitter hemma just nu och pratar med söta lilla henni i telefonen! oj vad jag är rastlös! :oo
Har varit hemma hela jävla dagen och inte gjort någonting mer än att sitta vid datorn, kollat på en massa b-filmer och druckigt te! Vilket underbart liv man har!


När jag menar te så menar jag inte chailatte, utan vanlig gammal pås-te! yummiii
Chailatte är fett äckligt :'s


titta bara... euw


Eftersom att jag då är sjuk, men lika snygg ändååååå *mihi* så har jag inte gjort så mycket idag. Jag har gått runt i mina jättemysiga kläder! Ett par jättefina ko mjukisbyxor och min superduper mysiga 9C tröja! :D
Har inte sminkat mig eller någonting, och har lockigt hår! :o

Surprised???
Här kommer några bilder ;)

   

  
9C - Bättre ökänd, än okänd! True stroy


Min pappa har lagat mat så ska försöka trycka i mig lite mat nu, har inte ätit på två dagar...
puss hej!

/elliee♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0