Söndag kommer innan måndag.

usch för söndag asså, på riktigt. Jag gillar inte dom och dom verkar inte gilla mig.
jag är fortfarande sjuk och hoppas jag blir frisk snart. Vill inte att allting ska bli som förra året då jag också fick lung inflammation och förstörde hela mitt skolår för att jag missade 2 veckor av skolan och kom aldrig ikapp. Vill inte riskera det här på gymnasiet så sjuk eller ej, jag går till skolan
Jag vaknade för 20 minuter sen av någon konstig anledning. Har aldrig vaknat såhär sent... wierd wierd
Någon som taggar till på fest i södertälje?! Näej, skulle inte tro det. Jag blev bjuden av olika folk till olika ställen men ingen hade fest i täby. Vilket var synd, så igår blev det bara lungt hemma hos Niklas och sen java för att spela biljard.
Ännu en nattbuss man fick vänta på :) träffade även thuy och filippa som skulle på en fest men jag drog hem, så himla kallt ute och ingen smink på mig kanske alla blir rädda när man kommer in i dörren :P
Nu sitter jag och lyssnar på ett par låtar som jag tycker mycket om så ska forsätta njuta av dem och sen ska jag sätta mig och  plugga :/ inte kul men ett måste... har läxa tills imorn. usch!
Sean kingston ft, nicki minaj - Letting go
Singel och sökande - Elov & Beny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0