tänk om...

jag egentligen gjorde det jag egentligen ska göra på datorn? skulle inte de underlätta saker och ting? haha, som att börja med historia läxan som är tills imorgon! men som vanligt orkar jag inte och jag har ont överallt. Jag orkar inte tänka, röra på mig, jag sitter bara hemma och lyssnar på en värdelös låt och tänker. Tänker på allt möjligt. Jag orkar inte.



Jag har left med dig hela mitt liv, du har alltid funnits där för mig, och nu vill jag finnas där för dig. Men det är svårt, när man inte vet hur man ska kunna hjälpa till, kunna göra dig glad. Kunna krama dig och kunna säga "jag älskar dig". Jag önska jag kunde göra vad som helst för att göra dig frisk. Kommer du ihåg de sena kvällarna vi satt uppe och prata? När jag precis hade kommit hem till dig, och jag kunde inte sova pga tidskillnaden. Vi satt och prata i timmar, och varje gång vi blev ensamma hemma var du alltid där för mig. Och att vi kollade på ett speciellt tv program som du gillade så mycket. Kommer du ihåg det? För det är sådanna minnen jag kommer att bära med mig för alltid i mitt hjärta. När du precis hade lärt dig att använda datorn och du chattade med mig, och varje söndag kväll när vi fick se dig i cam och du var så fin. Fin som alltid. Jag vill aldrig släppa taget om dig. Jag vill verkligen inte. Men det här är inte det sista du får höra från mig, för jag ber till gud, jag gör verkligen det. Det enda jag vill är att du ska må bra, att vi alla ska må bra. Att du ska kunna skämta med mig igen och alla ironiska samtal vi hade om att jag jobbade för President Fox och F. Reignfeldt. Kommer du ihåg när jag och Christoffer var små, och du brukade leka med oss? Och när du var i Brazil, det kommer jag ihåg.
Att veta att du inte kommer finnas där längre till gör ont i hjärtat, och medans jag skriver till dig fäller jag tårar och ner på golvet. Att veta att jag kanske aldrig mer får ge dig alla goa pussar och kramar som du alltid gav mig. Jag älskar dig och jag kommer att fortsätta be till gud. Be om att du blir frisk...

Jag älskar dig <3


/ ellie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0