varje dag är det någon som fyller år.

kan inte sova
har ont i huvudet
känner mig svag
hostar snart upp blod förfan!

inte mitt livs bästa månad men den har varit helt ok. faktiskt
jag har säkert feber *ojoj stackars mig* aight?!

alla är så söta och skriver till mig och ringer mig och frågar hur jag mår :) det gillar vi!

och det är precis de jag har gjort hela dagen! ha, vilken lättnad
jag vill inte vara sjuk, de suuuuger på riktigt! :(

Imorgon ska yen komma över (vet ej vilken tid dock) och hämta sin laddare eftersom att vi har bytt tillbaka mobiltelefoner, så just nu sitter jag och är överlycklig för att jag har tillbaka min mobil!♥
ska även också planera för att H.H & kanske Mrs. X ska komma över och ha det jättemysigt! :'D
men de får ni se imorgon (a) och så blir det mycket mysmysmys

nej, men nu ska jag försöka sova och kolla mer på tv!
sayorana dudes.

/elliee♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0