your daddy is here

har inte riktigt tyckt om hoffmaestro så mycket hitils men jag kollade en blogg med en låt som jag tyckte den var bra, och det var just hoffmaestro som sjöng.
Eftersom att jag dessutom aldrig hade hört dom förut innan de skulle uppträda på gröna lund så kunde de ju inte vara så bra, men det visade sig vara tvärt emot!



låten är faktiskt väldigt lugnande och så är den bra till när man ska sova, vilket jag ska göra nu eftersom att jag börjar fett tidigt imorn :/




ETT SPECIELLT MEDDELANDE TILL YEN;

OM DU LÄSER DET HÄR NU... SÅ UPPDATERA FÖR FAN KVINNA! JAG VET ATT DET KAN VARA SVÅRT IBLAND MEN KOM IGEN! VI KOMMER ALDRIG ATT BLI KÄNDA PÅ DE HÄR SÄTTET!!!!!!!!!!!!
btw, så har jag kommit över dig på happy aquairum. booya

tack och adjö.
/ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0