det är korv med gott

Kom nyss hem från Täby Centrum där jag träffade Elisabeth och några fler. Hade egentligen tänkt stanna där i någon timme men tydligen blev det 5 timmar istället! Fattar inte hur det funkar..

I alla fall, imorgon har jag temadag så vi har NO hela jävla dagen! Jag som tycker att NO suger kuk..

Just det btw, bästaste Ebba har en bloppis på sin blogg. Just nu försöker hon sälja 13 av (typ 100?) skor. Den som har storlek 38-40 rekommenderar jag att gå in och kika på hennes bloppis. Det är sjukt fina skor där men tyvärr har jag storlek 37.. Damn it.. Annars hade jag tagit allihopa!


Ebbas bloppis


/Yen

Kommentarer
Postat av: elisabeth

korv med gott är ju mitt!

2010-10-17 @ 21:19:43
Postat av: ebba

aaw , mihi :D

2010-10-17 @ 23:58:40
URL: http://ebbahagelroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0