Dumma mej

Jag blev nyss allvarligt irriterad på mig själv OCH datorn. Jag försökte logga in på bloggen säkert 10 gånger med de enda dom sa va: skriv in en giltig e post adress. (vilket jag trodde jag hade gjort) och jag fick ju bara damp och sa MEN JAG HAR JU GJORT DE! när jag väl skulle kolla om allting stämde så såg jag att jag hade skrivit; adolescenti.blogg.se i e-post rutan vilket var väldigt korkat. Efter att ha fått damp på datorn i 10 minuter rådnade jag direkt och bad om ursäkt till janne :) (mitt tangentbord) ....

Jag hann inte blogga igår eftersom att jag sov hemma hos henni och precis när jag skulle logga in på hennes dator så hade batterierna tagit slut, så jag sket enkelt i det.
Idag har jag stressat som fan, åkt hit och dit. Upp och ner. Jag har till och med blivit kallad för en massa saker av en dampjävel som inte kunde sköta sig. Jag har iaf åkt till åkersberga och köpt biljetter till experience nu på lördag så den saken är säker nu.
Jag, lisa och henni hade det så otroligt mysigt igår. Vi åt, skratta, tog bilder, en massa psykade videon och bakade kladdkaka. Vi gjorde dubbelsats så det blev ännu mer av det goda!
Rinnig blev den också men de hindrade inte oss från att äta den! H.E.L sötnosar <3
Jag har inte hunnit ladda ner bilderna till datorn än men de kommer snart! :D
Hmm, vad har jag mer gjort? Inte så speciellt mycket mer än att spela biljard inne på java och hängt med "the gangzters."
faan vad jag är skylldig folk pengar nu. INTE BRA
påminn mig om att jag ska betala tillbaka allt imorn!
Och imorn blir det möte igen med DBT så jag ska nog sätta fart med att göra läx.......................fast ne.

HELVETE! vattnet kokas, måste rusa!
/ELISABETH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0