fanny fiiiiiiiiiiisk

jag sitter nu inträngd i fannys lilla rena säng, vilket känns bra. Liksom.... den är ju ren.
hon ligger i en porrställning brevid mig ;)

ikväll händer det inte så mycket. Hände ett par grejer efter skolan vilket gjorde så att jag blev på fett dåligt humör.
INTE KUL, INTE KUL ALLS.
fuck jävla FAN
jag är fortfarande arg!

jag har nu en tjej och kill groda och om jag väntar i 13 dagar till får jag en gul också :D wow. De ser jag fram emot!
jätte kul. wiho.. wiho.
min kill groda heter fanny fisko och min tjejgroda heter fanny fisk. Jättefina namn :)

men nu blire bilder och så ska vi ladda ner skräckfilm :) ska även äta här också så blir nog inte mycket uppdatering! Ska även kanske träffa yen senare ikväll också, får se hur det blir med den tanken ;)

puss och kram skumbanan MIHIHIHIH

/elisabeth





FANNY FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISK


bilden är ju bara för fucked up, men den bjuder jag på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0