G33k, fan 13.37

Sitter just nu i biblioteket i skolan och har håltimme till 14.20. Nice! Folk sitter och kollar konstigt på mig för att jag sitter och tar hand om mina fiskar, dvs happy aquiarium på facebook. Det är så himla kul tycker jag och jag min groda har fått ben! Men är det så konstigt att spela? Jag tyckte fan det var konstigare att tänka på farmville hela jävla tiden och inte om några små fiskar. Jag vill ju trots allt ha ett akvarium i mitt rum men har inte råd just nu (haha)

Som underbara Yen sa förut så är det här våran nya blogg och mycket uppdatering blir det!
Jag gillar headern fan. Skitsnyggt jobb av Yen, aight?! Vad fan ska man skriva mer än att man är i skolan och har tråkigt? Den saken ska man tänka på. Men tråkig blir våran blogg inte heller!

Nu ska jag visa Henni videon Kjell sen blir allting bra! Ska ha lektion om 20 minuter och sen slutar jag! Så vi hörs lite senare ikväll SÄKERT :D


En sak ni borde veta om mig:
* Jag älskar skräckfilmer men hatar clowner. Som filmer Amusement kan jag inte kolla på. och jag älskar också att tjata på yen för att göra henne irriterad för att vi ska kolla på skräckfilmer, haha.


klockan är långt över 13.37, men jag bara kände för att börja skriva den tiden, så HEJDÅ

/ ELLIE.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0