Hon ljuger!!!!!

Det som Yen skrev i sitt förra inlägg är inte sant. Jag är jättebra på biljard!
Det var faktiskt hon som torska hela tiden så jag lät henne vinna.

Jag kom hem för ungefär en timme sen och det är svinkallt ute. Jag vill verkligen inte att det ska bli vinter! Som tur var det snöade det inte idag men det kommer väl vilken dag som helst. Vilket jag inte ser fram emot.
TYCKER INTE DU DE?!

Idag började jag 14.20 och slutade 15.10. JÄTTESKÖNT! Och gjorde inte så mycket på historian. Ingenting alls... satt bara där... och... gjorde ingenting.
Imorn börjar jag dock klockan 08.20 vilket jag inte ser fram emot. Börjar med gympa och jag som har jättebra kondis också.
Ska fixa lite saker också imorn och sen blir det antagligen fest! Hoppas på det iaf :)
Vet du någonting? (aa)

Sitter också och lyssnar på min nya favorit låt, datahop av lukas och daniel (tror jag) och nu ere maaaaaaaaaaaaaaaaat, och jag som e så hungrig :D!


tittatittatitta mamma, tandställningen bara skiiiiiiiiiiiiiiiiiiner


/Elisabeth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0