Jag har nått mitt mål!

Jag visste att Yen skulle börja spela happy aquarium! JAG VISSTE DET! Blev faktiskt ärligt talat jävligt förvånad men jag är större g33k än henne. Big time.
Skolkatalogen har btw kommit hem i brevlådan och för första gången (typ) blev jag faktiskt nöjd med bilden. Den blev fin på mig och min klass ;). Hela katalogen från 08 - 10 är med i den och det är faktikst kul att se. Åva gymnasium SP10EK och jag tar studenten om 3 år, underbart.
kolla också min brorsas klassfoto från engelska, och då kom jag ihåg mina tider där med 9C. så himla trevliga! Saknar de tiderna. på riktigt.







varför just nu? Varför kommer du tillbaka nu? Varför? kan du förklara? för jag förstår verkligen inte.

/ Elisabeth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0