lalalalalalala, köttfärs?

Det är söndag idag (och alla vet nog att söndag inte är den bästa dagen på helgen, för att imorgon är det skola) och jag har precis kommit hem från en dag i centrum. Som vanligt. Jag mötte upp Yen och chillade bara som fan. Köpte en strawberry cheeskake på BK och lökringar och så satt vi där ett tag och pratade, om allt möjligt som jag brukar göra med henne. Så himla skönt.
Sitter och tar hand om mina fiskar som precis har blivit tvättade och matade. Nu är dom glada! Har ungefär 11 fiskar och en groda, vilket är bra för då håller jag reda på alla och parar dem, och sedan säljer jag dem! Jag håller just nu på att träna upp dem också så att de blir mer värda. Som t.ex. mina bläckfiskar, de är just nu jättedyra och kan 6 olika trick :D MYCKET BRA! Jag ska nog lägga till fler grannar så jag får mer pengar (hihi)
Ingenting mer än att chilla just nu och tänker på honom. Killen. Som typ stal mitt hjärta. haha nej, men han är så j*vla snygg! Jag förstår inte hur någon kan vara så snygg och har bara ungåtts med honom, på ett ungefär :)
Imorn börjar jag klockan 10.00 vilket är skönt. Har ingen spanska så har sovmorgon nästan varje dag till klockan (runt) 10. Sitter också och lyssnar på min och yens låt (big and chunky) och sitter och sjunger till den medans min brorsa tror att jag är konstig.
Jag har lovat Henni och Lisa att jag ska ladda ner en massa linking park låtar så jag ska nog göra de nu så att de inte hackar på mig imorn i skolan. Antagligen kommer skoldagen vara likdan som alltid. Men just nu ser jag henne liite mer än vanligt. Jag gillar inte de, och jag gillar inte henne heller. Men jag får väl lära mig leva med de.
Nu ska jag gå och platta håret och lyssna på musik eller något, medans jag laddar ner en massa crazy låtar så
Aloha bitch.
/Elisabeth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0