fredag; Okt. 15

Har ni någon gång blivit så rädda att ni har kissat på er? ...
- För de har aldrig hänt mig! haHAAA...
Jag har nyss kollat på en skräckfilm. Kan ni gissa vilken? jo, inget mindre än "a nightmare on elm street" och jag bajsade nästan på mig. filmen var faktiskt väldigt bra men man visste inte när de läskiga skulle komma så jag hoppade till nästan hela tiden. Inte kul..
Jag och Fanny har haft en spårad kväll med att få ha cyklat till ica rösjön, till att sitta med en 50kr godis påse i knäet och kolla på skräckfilm. Nästa vecka ska jag väl försöka kolla på Amusement men inte säkert på att jag kan. Jag hatar ju trots allt clowner, men jag vill komma över rädslan. Vill försöka iallafall.

Hoppas ni alla kan sova nu för de kommer antagligen inte jag kunna göra. Någon som vill sova med mig ikväll?
/Elisabeth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0