om 3 dagar får jag en till groda!

Just nu sitter jag i kulan med halva min klass och ska göra ett enskilt abrete på ShA, vilket inte går så bra eftersom att alla skriker på varandra hit och dit. SÅ jag tänkte att jag lika gärna kunde blogga lite. man hör inte ens vad man själv tänker här inne så om jag inte skriver så att man förstår så kan de nog vara därför.

Min håltimme var livat som in i helvete. Har aldrig haft så roligt i skolan med Henni, Niklas och Vladde. Vi satt och spelade vänd 10a och ingenting gick rätt. Alla fick alltid så dåliga kort och jag förlorade alltid förutom en gång då vi spelade om en cola, så förloraren skulle ge en cola till vinnaren, och såklart så vann ju jag! och niklas förlorade, SÅ niklas är skylldig mig en cola och 10 kronor :)!! Eftersom att vladde själv inte fick några bra kort så kallade han dem rasister. Allt och alla var tydligen rasister och de låter så himla kul när han säger de "never touch a black man!" Har ni en kompis som säger ordet "gay" för mycket? - Jag har en kompis som verkligen MISSBRUKAR ordet "rasist". Jag tror han själv har något problem med vita människor ;)


Mina fiskar är glada, rena och belåtna så jag ska nog återgå till uppgiften, annars kommer jag nog säkert få RIG i ShA. Har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv som jag gjorde idag.

btw, min sötaste kompis lisa har en blogg också! Gå gärna in och läs :D
www.onelisa.blogg.se


/ PEACE BRE
Elisabeth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0