Västerås

Just nu sitter jag på min mosters mac och jag förstår verkligen inte hur man gör! Har aldrig riktigt tyckt om mac, och jag tror jag aldrig kommer att göra de men nu för tillfället är den väl helt ok! Jag menar, den är snygg och så men jaja, jag förstår mig bara inte på den. Jag föredrar nog gamla fina PCn hemma hos mig!

Vi ska fira både mig och min kusin för att vi fyller år i oktober, och de håller på att bli rätt så otåliga på mig nu för att vi ska äta, men jag åter kommer efter maten!

"tack för maten den var bäst, mitt i bordet stod en häst. Tack för maten den var god, mitt på bordet stod en KOO!"
Kommer aldrig att glömma då man var liten och alltid sa de 2 speciella meningarna! :')





/Elisabeth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0