Will you be a part of the Experience?

om exakt en vecka är det fest som föregår! och då blir det livat.

Jag och ett par tjejer ska ka in dit och så blir det fest och lite innan också! ;)
Runt 2000 pers kommer att vara där så det kommer att vara galet.
Temat är vitt och alla som är 16 + är välkomna dit! :D

Lämna kommentar om ni ska dit, det vore jättekul att veta :D


Nej men fan! Nu ska jag följa med min kusin som ska vara driver till alla från och till krogen, undrar hur lång tid de kommer att ta. Men har ingenting annat för mig än att kolla på fotboll eller spela biljard, vilket jag gjort i säkert 3 timmar nu. Är mycket ryksugen också så vi får se hur det blir med de.

MYCKET BRA!




/Elisabeth


Kommentarer
Postat av: hasoni

ja säljer biljetter ifall ni inte har: 073-58 52 58 1 (comviq)

2010-10-17 @ 21:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0