"Facial hair - a nice mustach. "

Jag visste inte riktigt vad jag skulle ha som överskrift så jag tog det första som jag hörde Christoffer säga på skype. Det var riktigt random men han är ju trots allt en Nossrep. Alla vi är lite crazy av oss.
- "Vi tar namnet: we sucks balls istället", min brorsa måste ju vara riktigt korkad om han inte kommer på någonting annat som ett användarnamn till jag-vet-inte-vilket-spel-han-spelar-just-nu.

Jag läste Paows blogg för en stund sen, och där stod det att klockan 20.00 på Tv4 skulle det vara ett avsnitt av henne och alla andra bloggare på Fångarna på Fortet. Jag ville se hur hårt de skulle bli krossade så jag skyndade mig upp till tv;n där jag bytte till Tv4 och började kolla på Fångarna på fortet. Det var ganska kul faktiskt, men endå blev det riktigt långtråkigt. Jag kollade bara dit då de svarta laget (som inte var bloggarna) hade tagit alla fem nyklarna och skulle till gulpeng kammaren eller vad det nu heter. Såklart blev de fina tjejorna krossade och bara tog två eller tre nycklar, kommer inte riktigt ihåg! Haha

Vi ska kolla på filmen snart så jag vet inte vilken film det kommer att bli, men det struntar jag faktiskt i för att jag kommer bara att somna eller inte ens kolla på filmen. Kommer antagligen att blogga lite senare ikväll, eller så går jag ut någonstans. Har inte bestämt mig hur det blir än, men det fixar sig! Party kanske?
/ Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0