Ikväll

Jag sitter och väntar på att Yen ska komma över hem till mig och sen att en kompis ska ringa mig och säga att vi kan komma på fest. Han skulle ringa när han va där och festen är i skogås, så det tar ett tag att komma dit. Jag har bara suttit och degat dagarna efter nyår men ikväll ska vi på fest. Jag har fixat mig men jag måste platta håret innan vi drar också. Vi ska också gå och köpa cigg i Hägernäs, men sen drar vi! :)
Cider & Vodkan, here we come baby, ive missed you <3
Lockigt hår och silikon läppar? nice fifaN.
jag har även fått datorn på mitt rum, *tihihi*
/ellie

Kommentarer
Postat av: Sabina - Ung förälder och gravid igen

SV; haha jahaa, jag kunde äta efter några dagar med första piercingen och med andra åt jag vanlig mat samma dag ;D haha



Hmm, sure, vart? men frågan är ju om du ens bor i närheten av mig? xD

2011-01-04 @ 21:20:04
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

ni som missade chansen igår, har chans idag! :)

direktvinnare klockan 20:00 till dagens blogg! :)

anmäl dig! :)

2011-01-07 @ 18:18:34
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0