Nattinlägg

Jag kan inte sova, har vänt på dygnet totalt nu på jullovet. Har lust att supa mig full bara för att jag ska kunna sova. Har precis tagit en cigg och sitter och dricker fanta exotic, funderar på att gå ut och ta en till och bara chilla. Precis som jag har gjort med resten av dagen.
-Det blev faktiskt bara wall street som jag kollade på, ingen annan ville kolla med mig men jag funderar på att kolla på bröllopsfotografen också eftersom att jag inte har någonting annat att göra än så länge.
Någon kanske har några tips på där man kan se bra serier?


Aja, jag vettefan. Det får väl bli som det blir och om jag är vaken så bloggar jag senare. Har för mycket i huvudet just nu
/Ellie


Jag förstod aldrig bilden först men om man kollar riktigt noga så fattar man riktigt ordentligt. It always cheers me up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0